Drie eindexamencommercials genomineerd voor Porsche Award

Maar liefst drie commercials van Lichting ’22 zijn genomineerd voor de jaarlijkse Porsche Awards, de jaarlijkse competitie voor young talent in advertising.

Zij zijn gekozen uit 112 inzendingen van over de hele wereld. Op donderdag 20 april worden de winnaars bekend gemaakt.

Hieronder de genomineerde commercials van Lichting ’22. Zij kregen de opdracht een commercial voor SIRE te maken voor de fictieve campagne Swipe eens wat vaker een echte bladzijde om.

Mobiele Escalatie

  • Regie: Wietger Mosch
  • Productie: Aziza van den Berg, Hannah van Helden
  • Cinematography: Wietger Mosch
  • Montage: Laura Helbing
  • Production Design: Daan van de Gender, Joep Niewenweg
  • Sound Design: Mazin Akif, Maarten van Huissteden, Fons Beijer

You and Me

  • Regie: Tonko Bossen
  • Productie: Ingmar Conjarts,
    Loes Lucker
  • Cinematogrpahy: Thomas Weber
  • Montage: Marre Bonke
  • Production Design: Fé Faber
  • Sound Design: Jeroen Arkenbout, Iemke Ten Donkelaar, Mojan Alaiyeh

Dit is een Boek

  • Regie: Wessel van Wanrooij
  • Productie: Patou ten Cate, Marie-Louise Keur
  • Cinematography: Pauline Skoreng
  • Montage: Marre Bonke
  • Production Design: Milou de Laat
  • Sound Design: Iemke ten Donkelaar, Casper Vlek, Mojan Alaiyeh
Delen