Commercialblok 2013

De Super Motor

Deze productie is tot stand gekomen i.s.m. de VCP, Fuji Trade Film Benelux, Camera Rentals, Haghefilm Digitaal, Eye Film, Het Amsterdamse Bos, Super Motor Company en de Stichting Tick.

Vrouwen op een Super Motor genereren veel positieve aandacht. 
De aantrekkingskracht van een vrouw op een Super Motor is vergelijkbaar met een vrouw aan het stuur van een oogverblindende oldtimer. De Super Motor is een klassieker met de geneugten van nu: een volautomatische stoere bromfiets. Een genot voor iedere vrouw. 

- Alice and the Origami Supermotor
- More than a Bike
- Morgen word ik 16
- Riding on a Man
- Super genoeg
- Sounds of the City
- Unlocked

Gemaakt door: een mix van Filmacademiestudenten uit alle lichtingen, geïnitieerd door de vierdejaars camerastudenten. 

Voor de dertiende keer organiseerde de Filmacademie in samenwerking met de VCP (Verenigde Content Producenten) het Commercialblok. Bij het lesprogramma zijn veel gastdocenten uit de reclamewereld betrokken. Het gaat om een lesopdracht waarbij studenten zelf een commercial bedenken en produceren en deze van begin tot eind uitwerken. Het pitchen van het idee heeft hierin een cruciale plaats. 

De meest geslaagde commercial wordt tijdens het eindexamenfestival van Lichting 2013 bekroond met de VCP Student Commercial Award.

Met veel dank aan: Stichting Tick, Marie Lou Florisson, Bas Pinkse (25FPS), Jacques Vereecken (Caviar), Arjan Oosterveer (In Case Of Fire), Sven Super (In Case Of Fire), Taco Arts, Peter Roelofs, Rob van den Idsert, Ron Walvisch, Dimitri Hettinga (Super Motor Company), Jan Scholten, David van Tetering, Fuji Trade Film Benelux, Camera Rentals, Haghefilm Digitaal, Eye Film

 

 

Year

2013

Length (min.)

7

Recorded

35 mm

Back to list
Share