Anna Dekker
In 2011 studeerde Anna af voor de opleiding Grafisch Ontwerp. Tijdens haar studie aan de Filmacademie verzorgde ze de Production design voor Geen Hond op TV (2016, Daphne Lucker) en DRIFT (2018, Ruben Nijsen). In haar derde jaar ontwierp en schilderde ze de handgemaakte stopmotion animatie, die onderdeel is van de documentaire Groeipijn (2017, Milou Gevers). Voor Pure Lucht (2018, Casper Buijtendijk) deed ze special props. Anna liep stage bij de tv serie Rundfunk en bij stopmotionstudio Pedri Animation.
Sinds 2017 verzamelt ze kinderboeken en animaties. Uiteenlopend van Russische en Bulgaarse prentenboeken uit de jaren '80 tot Noorse animaties uit het begin van deze eeuw. Graag wil ze na haar opleiding aan de Filmacademie (handgemaakte) animaties gaan maken en illustraties verzorgen voor kinderboeken.
Voor inhoud en ontwerpen doet zij diepgaand onderzoek en ze houdt ervan gedetailleerd te werk te gaan. Ze heeft een een voorliefde voor decoreren en veel interesse voor special props.